In memoria dirigintei mele din liceu

!

Astazi  am aflat ca diriginta mea din liceu s-a dus la ceruri :(( Nu am mai apucat sa o colindam de Craciun si nici sa mancam covrigii cu susan, preferatii ei. Anul asta o sa avem intalnirea de 10 ani si locul ei la masa va ramane gol…pentru toti colegii mei si pentru cei care au cunoscut-o pe doamna Latu Ioana, va anunt ca inmormantarea va avea loc joi, 28 ianuarie , ora 14,  la casa mortuara Kuki din Gradiste. Daca vreti sa mergeti sa va luati ramas bun, eu si Ica vom fi acolo. Dumnezeu sa o odihneasca ! Pentru mine , dira va ramane mereu omul inteligent si femeia frumoasa, care se aranja de doua ori pe saptamana la coafor. A fost ca o a doua mama cand eu am pasit pe poarta liceului la 14 ani jumate; mi-a spus ca timiditatea e un motiv in plus ca sa cred in mine, nicidecum un motiv de stanjenire  – ca am venit de la sat la oras si ca trebuie sa le arat ce pot :)) Draga dira, te voi iubi mereu pentru grija pe care ai avut-o fata de mine , mai ales cand lipseam din cauza intarzierii trenului. Poezia ei preferata era “IF ” de RUDYARD KIPLING. Amintirea ei va ramane vie in toate pozele si in toate cartile de engleza pe care le voi citi

2

Covrigii cu susan . Si un pic din Laura:)) vezi poza din album – ultima zi de clasa a 12-a 

3

 

Imbratisarea ei de mama la sunat de clopotel _ Casa Sindicatelor 2006

5

Banchet ❤ Melodia preferata a lu’ dira, melodia pe care am dansat impreuna, cu toate ca dira avea probleme de sanatate .

4

and the final, poezia care ne-a pusa sa o invatam pe de rost si pentru ea a fost ca o rugaciune, o repetam la fiecare inceput de ora la engleza IF ..

7

Leave a Reply

