Seminar gratuit cu Lorand Soare Szasz

Aseara am fost la primul seminar al lui Lorand. Am aflat despre acest curs de pe facebook. Nu stiam cine este , pana nu am cautat pe internet. Dupa cateva secvente video despre el, am stiut ca e unul dintre cei mai buni speakeri din Romania. Asa a si fost. Evenimentul s-a tinut la Millenium Garden din Arad , de pe strada Dorobanti. Ora 17, o ora la care majoritatea celor prezenti au ajuns cu cateva minute intarziere. Noi am avut noroc sa prindem loc pe scaunele din mijloc, loc perfect pentru a vedea ecranul de prezentare si a lua notite. Sala a fost arhiplina, au fost si oameni care au stat in picioare mai mult de 3 ore. Pentru ca am cateva prietene care nu au putut sa stea pana la final, la seminarul care s-a tinut in aceeasi zi, dar la ora diminetii ( 10:00 ), am sa scriu aici cele ” 21 de Metode pentru a creste afacerea ta ”   Felul in care investesti timpul va defini succesul in viata si in afaceri .” 1.Atitudine pozitiva, gandire si actiune pozitiva = rezultate pozitive. 2.Responsabilitate: ” Libertatea nu inseamna lene si nepasare. E responsabilitate. Daca tu nu-ti asumi responsabilitatea, o va face altcineva pentru tine . ” ( Osho ). Da 100% in tot ceea ce faci, indiferent ce faci . FA O LISTA CU 5 LUCRURI PE CARE SA LE FACI IN FIECARE ZI INTR-UN MOD DISCIPLINAT . 4.Fii recunoscator si sarbatoreste ( fii pozitiv ) 5.Multiple surse de venit ( A-geografic, B-Domenii de activitate). ” Daca tot trebuie sa gandim, de ce nu gandim mare ? ” ( Trump) .FRICA este cea mai mare frana in viata noastra !!! ( FEAR – False, Expectations, Appearing, Real).  6.Invata inainte sa castigi ( Salariul pe care il castig in acest moment este cel pe care-l merit. Cifra de afaceri pe care o are firma ta este cea pe care o meriti. Speach angajat versus angajator ) 7.Fidelizeaza-ti clientii. ( promite putin, livreaza mai mult ). Din cand in cand, schimba metodele prin care poti surprinde clientii.  8.V+T+P+A = rezultate mai bune. Viseaza ( dar nu visa nesimtit, adica sa visezi atat de departe incat sa te “doara ” apoi stomacul de necaz ca nu ai reusit). Tinteste ( tinta vis cu termen limita ), Planifica ( tranforma tinta in planuri zilnice ), Actioneaza ( move your ass) 9.Formula succesului : A Fi inmultit cu A Face = A avea ( be do have ). ” Fii mai bun, fa mai bine, ai mai mult .” 10.Construieste o echipa fantastica.Investeste in ei si recruteaza oamene mai buni decat tine ! 11. Diferentiaza-te de concurenti cu oferte unice de vanzare sau garantii. Care este cea mai mare frica sau frustrare pe care o aveti cand cumparati ? ..Asa am aflat despre Spalatoria Auto de la noi din tara, care ofera garantie de ploaie :)) 12. Testeaza si masoara. Marketing-ul este o investitie sau o cheltuiala ? Investitie este doar in timpul in care masori. 13. Foloseste parghii : sa faci o data , sa fii platit pt totdeauna . De ex, sa scrii o carte, sa inregistrezi un CD, etc..mai existe si alte sisteme si proceduri. 14.Costul de achizitie versus timpul de viata al unui client – costul de achizitie trebuie scazut, timpul de viata trebuie marit. Ia o foiae si un pix si scrie pe ce se duc banii ( nu pe marketing ).; ce poti sa elimini sau ce poti sa reduci. CUM lungesti timpul de viata ? Fidelizand clientii. 15. Sasiul afacerii. Nr de contacte × % din conversie = nr de clienti.             Nr de clienti × nr mediu de tranzactii = valoarea medie a tranzactiei. Nr mediu de tranzactii × valoarea medie a tranzactiei = cifra de afaceri. Cifra de afaceri × marja de profit (%) = PROFIT NET.  Exemplu  50.000 × 10% = 5.000 ; 5.000 × 2 × 300 lei = 3.000.000 × 10% = 300.000 . Sau un alt calcul, cu 10% crestere 55.000 × 11% = 6.050 × 2,2 × 330 lei = 4.390.000 × 11% = 483.000 .  16. Vrei o firma de succes ? Foloseste regula 10, nu depinde doar de o anumita categorie de clienti, mai multe surse de prospecti, mai multe surse de venit . ( prospectii reprezinta acei potentiali clienti care se arata interesati de serviciile/produsele furnizate). 17. Marketing eficient de succes : Punct ochit, punct lovit. Ai nevoie sa cunosti tinta : -cine este clientul meu ? ( rapunde detaliat ), -Unde ii gasesc in numar cat mai mare ? -cum o sa ma promovez ? 18.Recomandarile sunt cea mai buna sursa de clienti. Avem patru pasi pentru mai multe recomandari a) cere, b) recompenseaza, c) sa fie simpla recomandarea, d) gratuitate – nu cere recomandare ca sa primesti ceva – ofera inainte sa ceri bani.  19. De ce vine o criza ? Ce facem in acest anotimp al crizei ? Un ciclu economic se repeta in medie o data la 12 ani. ( In Romania in 2000, 2005 si 2008 ). Criza e facuta sa cumperi, nu sa vinzi. Nu concedia angajatii buni cand e criza. Semnele economice prin care poti sa prevezi criza sunt atunci cand bancile dau credite doar pe baza buletinului ( in prezent ING si Raiffeisen). Primesti creditul usor, cheltuiesti banii la fel de usor , dar economia se ” umfla “. Un alt exemplu sunt acei oamnei care fara nici o pregatire fac afaceri imobiliare sau cumpara terenuri. Cand stim ca se termina criza  ? Cand traficul de masini creste, exemplu cel mai bun sunt tirurile care duc marfa. Marfa circula, vanzarile si comenzile cresc, banii la fel, circula si ei. Cand nu se mai cauta lucruri gratis – Google Trends. 20.Fii puternic pe on-line ! ( nu doar prezent on) Repere importante pt a face un site : lucreaza cu o firma profesioanisat, pune continut original – nu copia, SEO-optimizare site pt cautare. Exista 126 de indicatori pt a optimiza un site. Blog = educatie. Concentrati-va pe conversie, nu pe trafic. Site mobile responisble 45%din utilizatori cauta pe net de pe tablete si telefoane http://www.conversionacademy.ro, http://www.silkweb.ro .Facebook-ul nu este o retea de socializare, este o baza de date interactiva. ( Cum aflu cati utilizatori din Romania au fost pe facebook intr-un anumit interval de timp ? ) Posteaza continut pe youtube- al 3-lea site vizitat in lume. Trilulilu – cel mai vizitat site romanesc. Ce sa postez : produse/servicii, marturii de al clienti, servicii de caz, prezentare de firma, parteneri. 21. Actioneaza ! Nu sta degeaba, ca degeaba stai. Investeste mai mult in tine, decat in afacerea ta. Daca educatia e scumpa, gandeste-te cat de scumpa e ignoranta.  DSC05988Lorand e un familist convins. Este casatorit cu Vania, frumoasa portugheza si peste cateva luni vor deveni parinti 🙂 Ca sa aflati despre pasiunea ei, intrati pe http://www.vaniaszasz.ro/ DSC05983 Dupa o astfel de seara, am mers cu cea mai buna colega din liceu sa vedem un film la mall. Nu aveam in plan iesirea de dupa, dar vreau sa va spun ca filmul JOY a fost exact ce trebuia ca sa ramanem cu ceva in plus despre cum sa vizesi si sa crezi in tine atunci cand multi spun ca nu vei reusi 😉    P.S. A 3-a metoda din cele 21 anume nu am scris-o, ca sa mergeti si voi la seminarul gratuit 🙂 Nu investesti bani, dar investesti timp.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s