Surpriza..!

Saptamana trecuta, la cinema, imi zambeste o fata draguta si imi spune : ” Noi ne cunoastem “. Ma uit putin la ea si imi dau seama cine e. Iulia, o foarte veche cunostinta. Ne-am vazut doar de cateva ori, cu multi ani in urma. Mai exact, in toamna lui 2011 cand ne adunam la Serile Miscarii Aradene. Seri cu muzica buna si oameni frumosi ; si o locatie la fel de fastuoasa pentru cei de-o seama cu noi ( Cafeneaua literara Boeme ).          Pe vremea aceea cred ca Iulia era masteranda la Maastricht, cel mai belgian oras olandez. Avea un dialect special si mi-am dat seama de la prima conversatie ca e foarte desteapta. Cum eu sunt foarte activa pe facebook, ea mereu mi-a urmarit postarile. Urma sa ne vedem prin 2012 la Timisoara, ca sa imi dea o carte. Nu tin minte exact ce carte imi doream atunci, dar stiu ca nu am mai ajuns sa ne vedem..                                                      La o zi dupa revederea noastra, imi scrie un comment : ” Dafy, mosul a lasat ceva pentru tine. Cand ai timp, treci pe la Tina sa iti iei cadoul “. Iubesc cartile ❤ si eram aproape sigura ca voi primi o carte. Dar nu si cartea asta . De-ati stii de cand o caut !

I feel awesome ..cand oamenii de departe nu uita de mine 🙂

P.S. : Va las pe voi sa-mi scrieti punctele slabe si punctele forte. Eu mi le cunosc deja : incapatanarea versus seriozitatea.

11235392_1720257174875219_6220264431646278909_n

Leave a Reply

