Prima zi de luni din 2016

DSC05936 E luni, e dimineata..sunt morocanoasa si opresc alarma de la ceas. Ma intorc in pat pe partea cealalta si mai dorm bine inca vreo ora. Ma trezesc brusc si ma uit la ceas ! Ora 11 ! Si eu pana la ora 12:20 trebuie sa ajung la gara ca sa imi iau ramas bun de la tinerii din Uruguay. Pentru ca abia cu o seara inainte am aflat cu ce tren vor pleca, nu am avut timp sa le pregatesc ceva special. Asa ca am mers la primul studio foto din zona si am developat cateva poze cu noi toti de la ultima petrecere. Le-am scris pe spate cateva randuri si le-am asternut pe spatiul alb toata emotia mea.         Erau in jur de -10 grade Celsius, inghetasem in statia de tramvai. Am intrat intr-un magazin dinala de 4 lei de la Uta si mi-am luat cele mai simple manusi. M-am gandit ca si lor o sa le fie frig cu mana pe bagaje, asa ca am luat cateva perechi si pentru ei. Doamne (!), ce bine le-a mai tinut de cald , mai ales ca am asteptat 40 de minute trenul ce sosea dinspre Budapesta. Le stiam gusturile, asa ca le-am pregatit si o plasa de covrigi calzi si gustosi de la Gigi, cei mai buni din Arad. Daca nu e asa, puteti sa ma contraziceti 😛 Pentru ca sunt reprezentanta la Avon si la Oriflame, se mai nimereste sa am in plus cateva produse de prezentare. Asa ca dimineata am avut timp sa pun in geanta cate ceva si pentru mamele lor 🙂    Ne-am inteles in spaniola mea de incepatori combinata cu engleza si romana. Am ras, am facut poze, am dardait bine de frig si apoi ne-am pupat si ne-am imbratisat atat de tare incat am simtit ca noi ne vom mai vedea 🙂 Daca nu anul acesta, cu siguranta in aceasta viata .                                                                                                                   Viajes como ested no sentira ! 

Leave a Reply

