Ganduri de ramas bun

Si a trecut deja juma de an..juma de an in care nu mi-am dorit sa fac nimic. Sa nu ma mai implic in actiuni de voluntariat, sa nu mai ies in lume. Maine, voluntarii din Uruguay care au stat la Arad se intorc la ei acasa. In tot acest timp, am fost atat de “rea” , incat nu am vrut sa ies in oras ca sa nu vad cum ei se distreaza.. Au vazut mai mult de 8 tari europene si au adunat valize de amintiri.                                                                   Cu toate astea, ne-am intalnit de doua ori , intamplator,  si aveau acel stil original pe care il iubesc la oamenii necunoscuti. Opt tineri radiosi, frumosi in zambet si privire mai ceva ca soarele care rasare la Atlantic. Poza de mai sus este de la ziua lui Guille, mezinul grupului. Petrecere la care mi-am facut aparitia neinvitata ( sunt obisnuita sa mai fac dinastea ) ca sa ii duc un cadou simpatic . El joaca in echipa de fotbal de la Penarol si daca nu aveam bautura in fata am fi vorbit despre pasiuni comune :).                     Lorena, fata cu parul innodat, este fata de care mi-a placut inca din luna iunie. Cand am primit acel video cu toti tinerii care urmau sa soseasca in Romania. Fara sa stiu atunci ca mama ei urma sa fie si mama mea daca ajungeam in San Antonio. Oraselul in care toata lumea ma astepta . Oamenii de acolo imi scriu si acum in spaniola si ma intreaba ce mai fac. Pe cand oamenii de aici, uita sa ma salute.                                                                           Cand nu am somn, scriu..orice.. ! Mazgalesc, desenez, sterg litere si iar le scriu.                                                                                                                                      Am emotii..pentru ca stiu cu cata bucurie ii asteapta parintii pe copiii astia…                                                                                                                                        Si eu visez ca intr-o zi sa apuc sa-i vad pe oamenii aceia 🙂                                                                                                                       Viajes Hermosos !

Leave a Reply

